[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 939: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 939: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_profile_fields.php on line 491: mktime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
Foro Embarazo Nueve Meses • Ropita para septiembre

Ropita para septiembre

Ropita para septiembre

Notapor roro el 08 Jul 2009 10:39

Hola, soy nueva en el foro. Estoy de 31 semanas y mi fecha de parto es para mediados de septiembre. Necesito que me ayudeis con la ropita, no se si comprarla de manga larga o mas de verano... tengo un follon...Haber las mamas que esten de mi tiempo o que tengan alguna idea porque soy primeriza y estoy un poco agobiada con todo. Gracias.
roro

Fecha estimada del parto: 12 Sep 2009

Volver a ¡Estamos en el tercer trimestre!